onsdag 12 juni 2013

JIPPI!
Jag slipper skolan i 2 månader!
Det var min första avslutning på Sundsbroskolan, de hade anordnat en avslutningsshow som var väldigt häftig, tycker jag. Det var tre nior som var "programledare" och sjuor, åttor och nior som uppträdde. Sexor fick också vara med men det var ingen som ville. Uppträdena var jättebra och efter två stycken skulle lärarna ha en tävling. En gren var att välja ut en lärare från varje lag som var "rytmisk" och sedan skulle de tävla om vem som dansade bäst. Det var verkligen jätteroligt att kolla på. Sedan uppträdde resten av eleverna som var med. 
Efter det visades det bilder på alla niorna när de gick i sexan och nu i nian. Sen fick de gå igenom en båge och få rosor av rektorn. Det var ganska sorgligt och vissa grät och då började jag nästan gråta jag med. 
Men nu är jag glad!! 
I eftermiddag ska jag och min bästa kompis Julia till stranden och bada och sedan ska jag och familjen äta på restaurang. Tror jag.
Men det viktigaste av allt: Jag fyllde år igår!
Mamma, pappa och min lillebror Morten väckte mig på morgonen och jag fick ett skal av mig på BMXen till mobilen, färger som man färglägger håret med, en Julia-tidning och ett datorspel, The Sims 3. Min dator har ingen grej som man sätter in skivor i så jag får installera spelet på något annat sätt. Pappa vet hur. :D

Glad sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar