måndag 4 maj 2015

Önskelista 2015

Hejhej!

Nu är skolan i full gång i och med att det snart är skolavslutning. Och skolavslutning innebär inte bara sommarlov, utan jag fyller också år ^^)
Här finns min önskelista för i år!

Önskelista 2015

En vecka efter skolavslutningen åker jag på konfaläger och är borta i två veckor. Jag missan en hel del tävlingar under den tiden ... Men jag tror att jag i alla fall ska åka på SM i Uppsala den 4:e, även om jag missar avslutningen på lägret här hemma i Malmö. Sedan är det konfirmation den 5:e Juli klockan 10 i Bunkeflo kyrka. Så jag får försöka att inte bryta några ben uppe i Uppsala för det hade varit bra att kunna åka hem strax efter att tävlingen är slut och inte behöva stanna kvar på sjukhuset .. Men det fixar sig säkert. Jag har inga planer på att ramla i alla fall.

Ha de så bra så länge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar