söndag 17 juli 2011

Tack för alla fina presenter....

....jag uppskattar dem verkligen! Nu får man inga presenter längre, nu när man har vant sig vid det!! :( Nä, jag bara skoja!! :D Man kan ju inte fylla år varje dag! Då hade det ju inte den 11 juni varit något att länga till, eller hur?
Men äntligen är det sommarlov! Jag är ensam hemma varje dag, förutom igår, för då var pappa sjuk. Men det är skönt att vara själv med Disa och Linus, fast jag måste ju göra en del jobb också. Som att plockar ur i diskmaskinen och så. Men det är inte så jobbigt.

Kul med häst! började i måndags. (Igår) Men vi fick bara skritta då (gå), idag hände det som jag har längtat till! Vi fick trava (jogga)!! Det har jag bara gjort en gång förut, och då fick jag inte ens styra själv! I morgon  ska vi också trava! Jag längtar! Vi matade hästarna idag. Vi hade också voltige! Jag stod på Jacques. Den störta hästen i stallet! Jag STOD upp!! Visst är jag duktig!!

Min moster har kommit hit med lilla Viggo. Viggo är en jätte söt liten jaktlabbe-valp. Han är nästan större än Disa, och ändå bara tolv veckor!! Han har kissat inna två gånger. En gång på mattan i vardagsrummet, och en gång på golvet i hallen.

Snart är det dags att åka till Tromsö! Pappa är redan på väg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar